Floor ver van huis

Welkom welkom!

Dag lieve kijkbuis kinderen!

Welkom om mijn reislog! Omdat ik het sociaal haast verplicht ben, en het stiekem toch ook wel leuk vind voor mezelf, heb ik een echte reislog geopend om jullie op de hoogte te brengen van mijn avonturen, salsa moves, anaconda doodsangsten, spoedgevallen en surfboys met cocktails in cocosnoten. Voor diegenen die het nog niet wisten: IK GA NAAR ZUID-AMERIKA!!

Huh? Wat, hoe, waarom?
Ja, Zuid-Amerika. Eind mei kreeg ik te horen dat ik was ingeloot voor een co-schap in Bogota. Dit is de hoofdstad van Colombia. Van september tot begin november ga ik daar voor mijn studie geneeskunde de co-schap Community Medicine volgen. Dit is een soort van huisarts geneeskunde maar in dat land vallen er meer (spectaculairdere) dingen onder het werk voor de huisarts. Wat het precies inhoud zie ik dan pas.

Voor dit avontuur ga ik eerst in Ecuador genieten van mijn vakantie. Samen met Jopje (vriendin uit Maastricht) vlieg ik 24 juli met een 20 uur durende vlucht naar Quito de hoofdstad van Ecuador. Daar zullen we 3 weken lang onze idiomas de Espanol gaan proberen bij te spijkeren aangezien dat vrij belangrijk is als je je patienten enigzins wil kunnen verstaan, en we de tafarelen van 'No hablo espanol, pijn a la buikos?' willen vermijden. Vanuit de spaanse school waar we dn bivakkeren zullen we in de weekenden de omgeving gaan besnuffelen.

Na drie weken breken we echt los uit Quito en gaan we nog 2 weken de rest van Ecuador verkennen. Jungle, warmwaterbronnen, mountainbiken van de vulkaan, vamos a las playas, walvissen kijken. Het staat allemaal op onze things-to-do lijst.

Eind augustus vertrek ik in mijn eentje naar Bogota en laat Jopje achter voor haar co-schap in Quito.

Tot zover de plannen tot nu toe. Ik heb er HEEEL veel zin in en het is vooral nog spannend nu. Ik zal jullie de komende maanden zo veel mogelijk op de hoogte proberen te houden via deze weblog but don't shoot me als het je iets te lang duurt. Ik zie jullie graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Een flinke aai over de bol y hasta pronto,

Floor

p.s. Hier zul je denieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Reacties

Reacties

Laura

Hey Floor,

Ik heb je al een tijdje niet gesproken, maar had van Sandra en Evie al gehoord dat je wegging. Super leuk joh! Ik wil je heel veel plezier wensen enne geniet ervan!

Dikke kuss
Laura

Karlijn

Ooohh Floor!! Dit klinkt goed! Ben echt super jaloers. Hopelijk wordt het supervet :-)
Geniet ervan
Kus Karlijn

Fred

Floor en Jopje, succes met de laatste voorbereidingen. Veel plezier in het eerste deel va de reis dat jullie samen doen ! Deze site ziet er nu al goed uit. Dat wordt wat , als de ervaringen gaan komen. Hou ons op de hoogte.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!