Floor ver van huis

We zijn er!

Hola amigos, amigas y familia!

We zijn er hoor. De vroege vlucht afgelopen vrijdag was geen lolletje. Ondzettend moe van de korte nacht stapte ik vrijdag ochtend rond 5 uur in de auto. Jopje had op het vliegveld nog wat problemen met haar vliegticket. Ze kreeg een fictieve ticket terug zodat we in Ecuador hopelijk niet tegengehouden zouden worden door de douane. Na wat vertragingen onderweg maar wel veel hulp (waardoor het toch voorspoedig verliep) kwamen we uiteindelijk rond 19 u plaatselijke tijd (2 uur nederland) inQuito aan. Eenmaal in het hostel bleken we een enorme kamer te hebben met haast een privebalkon, plaats voor 4 personen (maar voor ons alleen) met eigen badkamer! Op het eten na waar we zelf voor moeten zorgen lijkt het hier wel een hotel!

Oew. Ik ga nu al afkappen omdat de ik op de computer van de directeur van de school zit (de andere computers zijn ontzetten langzaam) en ik heb zo het idee dat hij heel graag op zijn computer wil ( en ik wil niet te moeilijk doen want hij heeft een enorme kater, net als alle leraren hier. Gister was de voetbal wedstrijd Real Madrid - Liga, die hier belangrijker is dan de nationale onafhankelijkheidsdag. Ze waren hier ook duidelijk not amused toen Jopje en ik hun melden dat 2 van de 4 tegen doelpunten gescoord waren door 2 voetballers uit Nederland)

Kort gezegd, Het is hier leuk, het is hier mooi, het is hier warm en het is hier goed. De stad is groot en het verkeer kan alleen omschreven worden als ´op hol geslagen´ maar we hebben al leren oversteken. Mijn spaanse leraar ( Santiago Jesus Potter con un bikini de mujeres) is een debiel met te veel fantasie en een voorliefde voor hobbits, orks en elfen. Ikben door hem omgedoopt tot Abuelita sexy monja Floor (oma sexy non Floor) en ben nu al getrouwd met Jose, de directeur

Volgende keer toch meer. Muchos besos!

Floortje

p.s. Jopje en ik hadden een wedstrijdje wie het eerst ziek zou zijn (van het eten of drinken ofzo) en vandaag heeft Jopje toch echt de overwinning behaald.

Zus

Neee, niet ziek worden! En jullie hebben nog niet eens cavia gegeten?! Naja, een huwelijk met 'n directeur is natuurlijk een behoorlijk goedmakertje. Jopje: nog veel beterschap en Floor: geniet van je wittebroods(of cavia?) weken!! ;-)
Genietze! xx

Niels

Mexicaanse griep?
pas maar op!
geniet ervan!
x

Farah

Prachtig verhaal :) Klinkt echt heel leuk allemaal! En maar snel beter worden Jopje!

Marieke aka Jos

Hotties!
Klinkt allemaal goed (behalve natuurlijk de nasleep van 't eten)!! Ik zeg gewoon stug door blijven eten, jullie boerenkool-maagjes moeten toch een keer gewend raken aan de cavia's ;)
Muchos plezieros!!
xx Jos

Nicole aka Nikki

Heerlijke vrouwen!! Eens even kijken, jullie zijn in die paar dagen dus getrouwd, opgenomen in een gekkenhuis, ziek geworden (beterschap Jopje!) en ingeburgerd? Keep up the good work ladies! (behalve de ziektes dus) Enjoy the good life! xx Nikki

Ghislaine

Heeeey chicka's! Klinkt goed daaro! Lekker weertje, altijd fijn. Maar ben zelf idd ook benieuwd wanneer jullie de eerste cavia achter de kiezen hebben:) Gaat spaans goed? Beterschap jopje!
Liefs! Gigi

Els

Hey Floor en Jopje,
Leuk stel zijn jullie... net al aangekomen en al weer bijna ruzie door een bijdehande opmerking ;). Klinkt allemaal in ieder geval erg gezellig. Veel plezier.
X els