Floor ver van huis

Ready to go, or to much snow?

Hoi hoi beste lezers,

Sommigen zullen wel denken: wat krijgen we nou, een verhaal op Floor's reisdagboek? Ja zeker, ik ga er weer vandoor! Morgen om precies te zijn. Voor precies 2 maanden vertrek ik naar het warme zuiden, land van the big five, WK 2010, Timo en Pumba, de hut van oom Tom, Boboti, thuisland vande superhero 'Mandela'en hopelijk veel bijzonderheden, schoonheid, zonen gezelligheid in de komende 2 maanden. Ik vertrek naar Zuid-afrika!

Morgen avond vertrek ik samen met mn ouders vanuit Dusseldorf, via Londen naar Kaapstad. Na daar de boel verkend te hebben vliegen we door naar Johannesburg, maken daar een kleine tour langs onder andere Swaziland, om vervolgens 8 januari te eindigen in Pretoria. 11 Januarikeren mijn ouders terug naar Nederland.Vanaf 10 januari start ik daar mijn co-schap gynaecologie/obstetrie, die tot 18 februari zal duren. De Twee dagen later vlieg ik terug naar, het nu nog besneeuwde, Nederland.Speciaal voor DD meld ik bij deze dat ik al de 21e terug zal zijn, en niet de 22e zoals ik eerder altijd meldde.

Ik heb er ontzettend veel zin in.In groep 8 heb ik namelijk ooit een werkstukgemaakt over Zuid-Afrika (lees: mandela, flora/fauna, giraffen, cultuur) entoen besefte ik me al dat ik ooit dit prachtige land zou willen bezoeken. Studie is dan ook een goede smoes omnu dan eindelijk eens die kant op te gaan.

Voor nu iswil ik jullie allemaal om een gunst vragen.Zoalssommigen van jullie misschien al op het NOS journaal hebben vernomen ligt het vliegverkeer van Londen namelijk helemaal plat. Er mogen geen vleigtuigen landen, en slechts enkele vliegtuigen mogen vertrekken.Ik houd dan ook mijn hart vast of we morgen uberhaupt Europa zullen kunnen verlaten. Het heeft me aardig veel inbeeldingsvermogen gekost om me in te stellen op 30 graden en een sun-burned kerst, en jullie kunnen je dan denk ik ook wel voorstellen dat vast zitten op het vliegveld niet in dat plaatjepast. Duimen jullie met ons mee?

Voor nu wil ik jullie in ieder geval een hele fijne kerst en eengelukkig en gezondnieuwjaar toewensen. Ik zal jullie via deze site op de hoogte proberen te houden, en dan zien we elkaar weer in het nieuwe jaar!

Een dikke knuffel, Floor (en ouders)

p.s. Foto's zal ik vanaf nu niet meer op deze site zetten, omdat daar helaas geen ruimte meer voor is. Mochten jullie toch wat kiekjes willen zien, dan zal ik die op facebook zetten.

Reacties

Reacties

Sylvia

Hey floortje,
Natuurlijk super jammer dat je ons CieAIE weekend moet missen, maar Afrika is een mooie 2e :P Heel veel plezier en ik duim voor je mee!!!

XX syl

Lindsay

Hoi nicht!!

Ik wens je een hele fijne reis en heel veel plezier in Afrika. Ik zal voor je duimen morgen!! Ik ga morgen ook die kant op, maar dan met de bus.. *duim duim*

Geniet ervan en ik kijk uit naar je verhalen.

Ook een fijne vakantie voor Fred en 10!

xxx Lindsay

Florence

Oehhh, super spannend! Ik duim voor je! Heel heel veel plezier, en geniet er van :D
Kus

Fayette

Ha chick! Fijne vlucht, hoop dat het helemaal goed gaat met de vlucht en de sneeuw! Have fun en ik ben benieuwd naar al je verhalen :) xx

Gert

Hee floor! Geniet ervan!! Ik duim voor jullie! Kus

Gigi

Lekker ding! Ben je vergeten te bellen zondag! Zal je snel mailen:) Veel plezier, lekker in het zunneke! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!